Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2009

''Turn Off The Lights''

Γιορτές και να χάμε να λέγαμε ..άντε να τελειώσουνε (πρίν καν ξεκινήσουνε).
Να πάει το ημερολόγιο 08.01.2010 (και να είμαστε όπως τώρα σαν να μην πέρασε μια μέρα)
Εκτός εαν γίνει κάτι με τα λαμπάκια,δεν παέι άλλο μ αυτό ή πρέπει να μπει όριο στα πόσα λαμπάκια θα βάλεις στο σπίτι, να υπάρχει ένα νούμερο μάξιμουμ,δεν μπορω να καταλάβω τι σημασία έχει να βάλεις αμέτρητα φωτάκια.
Επίσης (το βλέπω δίπλα μου-σε κάτι σπίτια- και αναρωτιέμαι)γιατί τα κλείνουνε το βράδυ ?
Ποιος ό λόγος μετά να βάλεις φωτάκια ?Το πρωί παίζει να τα δεί κανείς ? Ειλικρινά οι γείτονες μου με έχουνε κάνει να σκέφτομαι διαφορετικά.
Φαντάζομαι εγώ πως θα τους έχω κάνει να σκέφτονται για μένα .
Όλο και περισσότεροι θα με αντιπαθήσανε φέτος(το νιώθω).
Κάτι έχω που εμπνέεω την αντιπάθεια.Δεν ξέρω τι όμως.
Μήπως πρέπει να βάλω κάτι Καλό στο στόμα μου και να μην λέω αυτά που λέω ?(sic)*

Αλλά και με το τσιγάρο πάλι τα ίδια σκατά ήτανε.
ΑΛΗΘΕΙΑ ..μου έλειψε η πρώτη τζούρα απο το τσιγάρο ..όχι το τσιγάρο !
Ποτέ δεν είχα ζίπο ..δεν μπορώ να βλέπω κάποιον να κουβαλάει ζίπο !
Επίσης ..δεν μπορώ να βλέπω να κρατάει κάποιος τσιγάρα κανα δυο πακέτα,πορτοφόλι ,και κινητό στα χέρια,τσέπες δεν έχει να τα βάλει ?
Τα τσαντάκια που έχουμε οι άντρες απο φέτος τα ''φοράμε'' και χειμώνα.
Τόσα χρόνια δηλαδή που τα είχανε στις τσέπες μας χαλούσε ?
Εμένα δεν μ αρέσουνε αυτά (τσαντάκια κτλ κτλ)


*AΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ: σοκοφρέτα φράουλα (τι να την πείς την ΙΟΝ ? καλή,άγια είναι..αλλά αυτό κυρά μου ήτανε μεγάλη μαλακία)σαν τα ΦΟΥΝΤΟΥΝΙΑ ΚΑΡΑΜΕΛΑ,χάθηκε να ξαναβγάλουνε τα ΦΟΦΙΚΟ ή τα ΤΙ ΚΑΙ ΤΙ ?
Όλοι κάνουμε μαλακίες τελικά (δεν είναι προνόμιο μου )
ΓΕΥΣΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ: LACTA ME ΚΑΡΑΜΕΛΑ ...αυτό μάλιστα ..όχι μόνο τρώγεται ,αλλά κανείς δεν μπορεί να φάει μόνο μια !!
ΔΙΛΗΜΜΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ:ΕΛΕΝΙΔΗΣ ΤΡΙΓΩΝΑ VS ΤΕΡΚΕΝΛΗΣ ...ο ΑΓΑΠΗΤΟΣ είναι εκτός συναγωνισμού
είπα να γλυκαθώ λίγο...για αυτά που θα λένε για μένα !!

Βρε λές Θοδωράκης και Δημητράκης -τι άλλο θα δούμε σε αυτήν την ομάδα-
Αποκλειστήκαμε απο ευρώπη ΚΑΙ στο καπάκι πήραμε τον Μουν.
ΕΦΥΓΕ ο ΖΑΓΟΡΑΚΗΣ και τώρα λένε ότι ξανάρχεται !


ΣΥΝΤΟΜΑ....
Η ΜΥΚΟΝΟΣ ΜΕΤΑΚΟΜΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΦΗΚΗ
ΚΑΙ
Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΕΓΙΟ

Stagger lee -4-

Δεν υπάρχουν σχόλια: