Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

#StaggerLee.-4-

Mimosa''Dead Like Me''...ας είχα δουλειά το ''ένιωσα'' απ την πρώτη στιγμή που το παίξε ο ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ στον OFF .
Oi εφημερίδες βγάλανε ξανά γέλιο
Καιρό είχανε ..μπράβο τους
Ο ΠΡΕΖΑΚΙΑΣ χάρούμενος..αλλά όταν θα τον ρουφήξει αυτός στο world cup
..εκεί να δούμε τι έχει να γίνει !!
Ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΟ +2 κιλά σε 10 μέρες !!!
O 'Aγγελος και στην ΚΥΠΡΟ ΔΙΧΑΖΕΙ .
"The sun in my face" - ΜΙΚRO
Aγιασμός SOS στην ΤΟΥΜΠΑ.
Πάντως εγώ την είπα την αμαρτία μου για τον ΑΥΤΙΑ & ΨΩΜΙΑΔΗ αλλά πρωί πρωί δεν με πήγε το μυαλό ότι γίνεται ΑΥΤΟ
Τι θέλω να γράφω ? Και εκεί που έλεγα να αλλάξω ποτό τέτοιο πίνει ο serial killer @ dexter s4
Έλεος δηλαδή είναι να μην σε θέλει ! SAVE water, DRINK Beer ..Απόψε !!! :-)))

2nite @ LATERNATIVE O His Majesty, The King Of Spain

O burial με την πρώτη ακρόαση δεν μου έλεγε κάτι ..αλλά τον αγάπησα καλοκαίρι την ώρα που έδυε ο ήλιος..Μαλακία μου,το παραδέχομαι,πως μπόρεσα να μην μου αρέσει
με αυτά τα τραγούδια ?
Τώρα τον ακούω συχνά !!!

Χτές το πήρα αισθητές και ωραίες οι αλλαγές !!

stagger lee

Δεν υπάρχουν σχόλια: