Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

#StaggerLee

EDITORS & πρώτη μέρα το τζάκι αναμμένο !!
Aναγκάστηκα να ανέβω σε μηχανάκι ..
Έβγαλα απ την ντουλάπα το τέρας 15 ΕΤΩΝ και μετά !!
ΑΘΑΝΑΤΟ είναι και μεγάλη μου καψούρα .
Μόλις Διάβασα στο ΜΕΝ24 για τους OASIS
''Ωραίοι χαρακτήρες'' δεν αφήναν ποτέ χωρίς θέμα τα ΜΜΕ !!
Α γ α π η μ έ ν ο . από το DEFINITELY MAYBE.
Πάντως εγώ ξύπνησα με αυτό(που είναι γνωστό έμαθα)
H ΕΙΡΗΝΗ ΜΠΑΛΤΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑ (την είδα χτες στον ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΥΚΛΟ και το θυμήθηκα)
όπως και η ΘΕΟΦΑΝΙΑ ΠΑΠΑΘΩΜΑ(την είδα στον Καραμέρο-Χαριτάτο)

ps...ΖΙΚΟ όταν λές ΜΕΓΑΛΗ ΜΠΑΛΑ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ?
νιβέα θαλάσσης την φουσκωτή ?

Είπαμε ΑΒΑΝΤΑ αλλά ..να υπάρχει κάποιο ΟΡΙΟ (αλάνθαστη ? σε ένα παιχνίδι που δεν χρειάστηκε καθόλου ο τερματοφυλακάς μας)

Η Αργεντινή πέρασε στα τελικά κ η ΟΥΡΟΥΓΟΥΑΗ μπαράζ !!
Aλήθεια η Ψέματα ?
Πρωτάθλημα superleague κυριακή 21.15 ΑΕΚ vs ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΟΣ (OMG..18.10 & 21.15 άδειο θα ναι το ΟΑΚΑ..τσακάλια είναι όλοι στην superleague)
ΑΛΕΞΗΣ @ ΕΞΕΔΡΑ
MANDO DIAO @ ATHENS and SALONICA 11/12 gagarin205 KAI 12/12 principal
απο BOUTIQUE -- ΚΟΡΕ ΥΔΡΟ
B L O G - DARK DAY'S NIGHT


Της Μυρτώς Κοντοβά - 14.10.2009
Μυρτώ, γεια σου. Με λένε Κωνσταντίνο, είμαι 21 και μένω στην Καλαμάτα. Συγχαρητήρια για τη στήλη σου, μου αρέσει και με ενέπνευσε να σου γράψω. Με ενδιαφέρει πολύ η άποψή σου. Από μικρός αντιμετώπιζα ένα πρόβλημα με το πουλί μου, το οποίο πρόβλημα με είχε στιγματίσει και δεν ένιωθα καλά. Αυτή τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές –και δεν είμαι ερεθισμένος– το πουλί μου είναι ίσα με 26 εκατοστά του μέτρου.
Η ερωτική μου ζωή χαρακτηρίζεται τουλάχιστον ως δραστήρια, αλλά αυτό δεν με γεμίζει. Η μεγαλύτερη σε διάρκεια σχέση που είχα με κοπέλα έως τώρα κράτησε μόλις 3 μέρες. Το παράπονό μου είναι πως από όλες όσες έχουν περάσει καμία δεν μπήκε στη διαδικασία να με γνωρίσει καλά. Φίλους έχω λίγους αλλά καλούς και από όλα τα μέρη της Ελλάδος. Αυτό που με φοβίζει σε βαθμό κατάθλιψης είναι το αν θα καταφέρω ποτέ να βρω μια γυναίκα που δεν θα με βλέπει σαν ένα κομμάτι κρέας αλλά θα με καταλαβαίνει και θα περνάμε καλά. Δεν θεωρώ κομψό να μιλάω για τον εαυτό μου, αλλά στην προκειμένη περίπτωση –και κυρίως λόγω εσού, που σε θαυμάζω– θα πρέπει να ξέρεις πως και ανησυχίες έχω και ανάγκη από την παρουσία ενός ανθρώπου που δεν θα βρίσκεται μαζί μου αποκλειστικά για το σεξ. Η απελπισία που με έχει κατακλείσει είναι τρομερή. Θέλω να βρεθεί κάποια να μου καλύψει και εμένα κάποια κενά γιατί αλλιώς θα το κλείσω το μαγαζί και θα κλειστώ σε μοναστήρι…
Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου και περιμένω να ακούσω τη γνώμη σου.
Υ.Γ. Ελπίζω η νέα σειρά να πάει όπως τα «Υπέροχα πλάσματα» και ακόμα παραπέρα. Μάλλον θα το αξίζει! Καλή σου δύναμη!

- Κωνσταντίνος

Κωνσταντίνε μου, ευχαριστώ για τις ευχές, αλλά τι κουταμάρες είναι αυτές που γράφεις; Ότι δεν μπορείς να κάνεις σχέση επειδή έχεις μεγάλο πουλί; Ότι θα κλειστείς σε μοναστήρι λόγω του μεγάλου πουλιού σου; Ότι τα κορίτσια της ηλικίας σου σε βλέπουν μόνο σαν ένα κομμάτι κρέας; Τι να πω, δεν ξέρω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: